بعد از مدت ها برگشتم ، البته همیشه سر میزدم به اینجا اما یا وقتی برای نوشتن نبود یا دل و دماغ نوشتن نداشتم. اتفاقات زیادی تو این مدت افتاد من جمله :

  • مهمترین اش اینکه متاهل شدم و با کسی که دوستش دارم ازدواج کردم :)
  • به شدت مشغول کار بودم (دو شرکت متفاوت) و کلی تجربه بدست آوردم.
  • مدت ها با اندروید سر کله زدم و هنوز هم بیشتر وقتم به توسعه اپلیکیشن اندروید می گذره .
  • با اسکالا و پلی فریمورک آشنا شدم و هر روز آشناتر هم میشم که دوست دارم ازین به بعد در این باره هم بنویسم.
  • دیگه فکر می کنم به درجه ای از عرفان رسیدم که کم کم باید ویندوزام رو فرمت کنم چون تنها کاربردش چک کردن سامانه گلستان (جدا من درک نمیکنم این برنامه رو چجوری به این شدت depend اینترنت اکسپلورر ساختن). این مدت شرکت هم توفیقی شد تا سیستم عامل مک رو هم تست کنم وبتونم با خیال راحت از انتخابم (ابونتو) لذت ببرم :)

خلاصه من برگشتم ،‌اول خواستم یک دامنه و هاست بگیرم اما احساس میکنم اونطوری باید رسمی تر باشم ، و من علاقه ای ندارم که توی زیرزمین ام با کت و شلوار بشینم :)

میام به زودی ... اگه هنوز کسی صدامو داره